tirsdag 29. mars 2011

Vinter i kosekroken

Har laga meg en kosekrok inne i karnappet, her sitter jeg med vindu og utsikt på tre kanter, og stua og peisen på den fjerde kanten. Utsikt rett til hundegården, mye underholdning der med valp, unghund og to voksne hunder. Akkurat nå er det vinter der ute, masse deilig snø som kan spises, graves i og lekes med. Snøen har lagt seg på selve nettingen, og når de kommer borti den drysser det ned, noe som leder til hopp og sprett og leken bjeffing.
Masse grønne planter i vinduskarmen gir en følelse av vår, i sterk kontrast til det eventyrlandskapet jeg kikker ut på. Laptopen på fanget og kaffekoppen innenfor rekkevidde, har det egentlig utrolig godt!
I kveld skal jeg markere Blue Butterfly Day og tenne lys her i kroken min, spesielt med ei god venninne i tankene. Tenker på hvor godt jeg har det, og er takknemlig for alle sorgene jeg ikke har hatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar